Mirrolella

Alla inlägg den 29 mars 2014

Av Mirre - 29 mars 2014 15:00

Denna gången valde jag att försöka göra en matsal...



Rummets storlek

 


Känner ni igen golvet med väggen?;)

Det är nämligen samma färg o trä!;)

    


Saker jag andvände:

*Stol+Bord-Årstider

*Spegel-Årstider

*Växt på vägg-In I Framtiden

*Gardiner-Grundspel

*Lampa-Årstider

*Hylla-Grundspel

*Stor växt-Utomhuslyx

*Planta på bord-Sovrum och Badrum


Hoppas ni fick lite insperation,kommentera hur ni skulle ha gjort o kom med ideer!:D


BYE!!


 

Av Mirre - 29 mars 2014 15:00

Denna gången blir det både Sims Look o Room Look!:)

Jag lovade ju er att ni skulle få se sminket som kom med In I Framtiden till tjejer..Så varsågod!:D


          

Här är alla ögonskuggorna,Själv använder jag dom inte men har ni någon favorit?:)


         

Och alla läppstift!;)


Självklart finns alla dom här i olika färger o du kan färga dom själv!:D


BYE!!


 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards