Mirrolella

Alla inlägg den 30 mars 2014

Av Mirre - 30 mars 2014 12:05

Hej Hallå!


Det är inte ofta jag gör en uppdatering här på bloggen...men eftersom jag nu har börjat med Sims Familjen så tänkte jag ha den mer dagar eftersom jag inte känner att historian leder någon stans..


Och jag har gjort några inlägg så jag kan bara ändra datum så att ni får läsa mer och vi kommer någonstans i historian!:)


Så här ser denna vecka ut!:


Måndag~Sims Familjen


Tisdag~Sims Familjen


Onsdag~Room Look och Sims Look


Torsdag~Sims Familjen


Fredag~ACNL Uppdatering


Lördag~Room Look


Så nu får ni något på Måndagar oxå!:)

Men det är bara så historian kommer någon stans och det kommer inte vara så hela tiden utan jag kommer så klart att byta tillbaka till endast Onsdagar och Torsdagar!


Kommentera gärna vad ni tycker!


Vi hörs mer i veckan!;)


BYE!


 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards