Mirrolella

Alla inlägg under mars 2014

Av Mirre - 22 mars 2014 15:00

Denna gången gjorde jag ett arbetsrum.



 


Formen av detta rum ser ut såhär,jag har valt att ha en grå vägg med mörkt golv till.

         

Jag gör oftast inte arbetsrum på sims..Så jag visste inte vad jag skulle ha för tema så jag valde att ta ett ganska mordernt...



Saker som jag andvände:

*Skrivbord-In I Framtiden.

*Stol-Årstider

*Matta-Grundspel

*Planta-Grundspel

*Dator-Grundspel

*Bokhylla-Årstider

*Spegel-Årstider

*Bordet mot väggen-Övernaturligt

*Gardiner-Årstider.

*Soffa-Årstider

*Fotöljer-Årstider

*Soffbord-Årstider.

*Lampa-Årstider



Hoppas ni fick lite insperation av denna Room Look!

Lämmna gärna en kommentar av vad du vill att jag ska göra härnäst!



BYE!


 

Av Mirre - 21 mars 2014 12:00

Som ni ser är detta ett lite annorlunda inlägg.

Jag hade tänkt att lägga ut mer av en av mina favorit spel som jag spelar en hel del!

 

 

Och det är detta spel till 3DS!

Det kom ut 2013 i juni.

Jag vet ganska mycket om spelet men det finns mycket att upptäcka!;)

 

 

Meningen med spelet är att du får bygga din egen stad o du får vara en borgmästare,i staden finns några djur som alla har olika personligheter.

Du bestämmer stadens öde.

Du kan även styla dig egen person.

Spelet ändrar oxå årstider!

Hela staden påverkas o det kan snöa,rengna,åska,va monligt och strålande solsken!

 

Detta spel har oxå en massa festivaler som tex Första april,påsk o julafton!

Där du får hjälpa en massa djur med saker dom antingen vill ha eller vill ha hjälp med!

 

Hoppas att ni fick en liten inblick i vad detta spelet är,Detta kommer endast komma ut på Fredagar vid 12.00

Om ni har några fråger om spelet skriv gärna det i kommentarerna!<3

 

 

BYE!

 

 


Av Mirre - 20 mars 2014 12:00

~Sorry för kort inlägg förra gången...Jag hade inte spelat på en tag så det var det ända jag hade om jag skulle lägga ut något~

 

Del 4


Alice 

  &

Liam


Alice bestämde sig för att göra om i barnrummet nu när hon och Liam har jobbat...

   

Blått,vitt och rosa passar till både tjejer o killar!<3

Fast mer leksaker skulle behövas...hmm...

 

En stund senare...

 

Liam kom hem från en dag av arbete

Längtan efter att få vara med sin flickvän..<3

 

Så man kan säga att dom tog det lila stunden med allvar!;)

 

Nästa dag..

 

   

Alice börjar verkligen att gilla småbarn..<3

Hon börjar även att fundara på om hon o Liam snart ska skaffa barn...

-Men vill han verkligen...?</3

Den frågan hade aldrig slagit Alice i huvudet...

 

 

 

 


Dagen lider återigen mot sitt slut..Men det är något som är annorlunda med denna kväll..Det är fullmåne..

 

Men det stoppar inte Alice o Liam...<3

   

Wow...


Mitt i natten blir Alice hungrig o kliver upp för att göra lite pannkakor

   

Men plötsligt kommer något i trändgården upp ur marken..

EN ZOMBIE!?

-Ser jag i syne nu!???Det måste va en synvilla...

 


Eller!?

 

 

Alice sätter sig lungt o sansat ner,äter upp springer sedan till ytterdörren o låser sedan snabbt in i sovrummet...

 

Sleep Well...

 

 

 

 

BYE!

 

 


 

Av Mirre - 19 mars 2014 15:00

Nja inte riktigt en Room Look...Men jag tänkte att ni skulle få se vilka hår man får med i The Sims 3 In I Framtiden!

 

 

 

    (Och ja den simmen jag valde råkade va en älva...Sorry för det..)

   

   

   

    En av mina favoriter!Det är oxå den jag andvänder mest!:)

   

 

Så man får totalt 6 olika hår.

 

~~Vilket hår är din favorit av alla dom här?

 

 

På lördag får ni allt smik som kommer med!

 

Bye!

 

 

Av Mirre - 18 mars 2014 13:00

Del 3


Alice

  &

Liam


Alice gör sig i ordning för första dagen på jobbet

 

Hon har ingen aning hur det är att ta hand om småbarn..

 

Detta är den outfiten hon kommer att bära medans hon jobbar,inte den mest finaste men det duger i alla fall!:)

 

Ok,barnen har kommit...hur svårt kan det vara?

   

Som ni ser är inte barn rummet det finaste...men Alice tänkte att om hon jobbar bra o tar hand om barnen så kanske dom skulle få råd att skaffa mer leksaker o tapetsera om...Men det var ju såklart bara drömmar...

 

Alice ville lära barnen så mycket som möjligt så hon lärde dom att gå eftersom hon inte hade tid för något annat eftersom föräldrarna snart skulle komma.

 


Dagen var slut men...denna unge är ju kvar!?

-Han's pappa slulle visst jobba över...Bra..ingen ensam tid med Liam...

 

Pappan kom o hämtade barnet nästa morgon...

MER I DEL 4!;)

 

BYE!!!


 

Av Mirre - 17 mars 2014 19:46

Jag satt o tänkte på hur vissa människor kan va så dum att dom börjar göra misstag...

 

Visst misstag gör vi alla men inte medvetet...

 

Vad skulle ni säga om en som ni ALDRIG trodde skulle börja röka...började?

 

jälv fick jag en chock..Jag trodde aldrig att denna personen skulle göra något sånt..Det gör mig lite besviken eftersom en viss person bara kom till våran klass o helt plötsligt började folk med sånna saker...

 

It's Blowing My Mind..

 

Vi har tom haft personer som har kommit till vår skola o sagt till oss vad som händer om man röker eller snusar..Så personerna vet exakt vad dom gör...och vad som händer med deras hälsa..

 

 

Hur man nu kan tycka det är "coolt" är oxå ganska sjukt..

 

Men nu har jag fått nog..Jag tänker inte sitta här o tycka synd om personen men jag tänker fortsätta vara besviken..

 

Vad är era tankar kring rökning och snusning?

 

 

BYE!

 

Av Mirre - 15 mars 2014 15:00

Denna gången har jag gjort ett mer lantligt kök...(om man nu kan kalla det så..)

 

 

 

 

Sparade lite plats där man kan sätta in ett bord elelr något annat...


Väggen har jag hittat där man kan färga sina väggar o sånt(kommer inte ihåg vad det heter!;) )

 

   

Hoppas ni fick lite insperation...Kom på detta nu idag så fick lite kort varsel att göra det på....

 

Saker som är med:

*Bänkar-Husdjur

*Spis-Utomhuslyx

*Golv-grundspel

*Kran-Utomhuslyx

*Kylskåp-Jag tror det är från Leva livet eller Husdjur...

*Grardiner-Grundspel...I think..

 

 

BYE!

Jag har oxå prov i veckan men ska försöka att göra så mycket jag kan!

 

 

 

 


Av Mirre - 13 mars 2014 12:00

Del 2


Alice 

  &

Liam 


Dags att skaffa jobb för att kunna få mer pengar till huset...

 

Alice bestämer att hon ska jobba med barn,så hon tar ett yrke och jobbar som barnskötare hemma.

Så dom bestämer sig att köpa en säng o leksaker till det extra rummet,vem vet kanske kan dom vara en nytta i framtiden!;)

 

Liam vill bli en kock eftersom han älskar att laga mat så han tar jobbet o blir diskplockare...

Men för att kunna bli bra måste han öka sin färdighet.

   

Så han går till bibloteket o läser o läser.....zzzZzzzZzzz

 

Han åker sedan hem o lagar mat till hans flickvän!<3

Imorgon börjar den första dagen av arbete för dom båda...

 

Men nu är det dags att sova....ZzzzZzzzZzzzZ

 

 

 

BYE!

 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards