Mirrolella

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Mirre - 1 maj 2014 12:00

Del 19




Så här såg studetbyggnaden ut som Alice flyttar till,hon delar den med både killar och tjejer men delar rum med Ashley*



Men Uni är inte bara en tid för stt gå på lektioner uten oxå att hålla några föreläsningar...fast det var inte många som ville kolla på Alice då men...hon tyckte om det i alla fall!:)    



Senare samma dag fick alla elever sina betygskort och det verkar som om att Alice har fått ett högt betyg men hon måste klara tentorna för att kunna ta examen...

         

-Yeeeesss!!!!!MVG!!

 

 

Alice vart så lycklig att hon sprang ut i snön och gjorde en snö ängel!!!!


Som en sista sak att göra innan hon åker hem går Alice till Cafet och tar en kopp med kanelte.

 



Men hemma verkar det som om att Wiliam har kul även utan sin mamma...Cute!<3

     

-Jag har saknat dig så mycket..<3

-Men jag har ju inte varit borta så länge..<3

-Jag vet...men det är tomt utan dig här...men du har gett min chansen att få lära känna dina barn..

-Vad gulligt sagt av dig..<3

       

-Men jag måste åka nu igen...

-Redan...?

-Ja men jag kommer hem igen om en vecka jag ska bara göra dom sista tentorna så kommer jag tillbacka sen igen..

-Bra jag saknar dig redan...<3

-Jag med...<3



Alice är redan tillbaka samma kväll och tar chansen att träffa Achely*

 



Men oxå för att fixa mer godis och läsk!

Men atomaterna är trasiga så Alice måst slå dom för att få någonting och eftersom hon är så desperat efter något sött är det såklart att hon gör det utan att tänka på att hon faktiskt kan ha sönder den....

     

Men mitt under allt detta får Alice ett samtal från en av studenterna som vill bjuda in henne till en fest i hennes studentbyggnad.









Men vad är en fest om intgen streakar?Joo svaret på det är en väldigt tråckig fest om man går på uni men det verkar som om att Alice redan har tänkt på denna saken....;)

   

-PARTY HARD!!!!!!!



Men sedan lungnar Alice ner sig och går och tänder en brasa istället.

   



Men sedan är hon igång igen med att dansa dessutom!!!!!

     


Alice tyckte inte om att vara på festen längre utan gick istället hem för att måla denna söta lilla målning!<3

(men allvarligt talat visst är den söt???!)

   

Tentorna är nu gjorda...och det verkar som om att Alice klarade alla med glans!:D



Ni kan få läsa om Alices examen i del 20 nästa Tisdag!



BYE!

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards