Mirrolella

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Mirre - 8 maj 2014 12:00


Alice kommer nu berätta för oss vad vi har missat under den tiden som har gått sedan vi slutade...


"Jag har alltid trott på äkta kärlek...Men jag och Liam var inte medande för varandra..men det vet ni nog redan...

men ni vet också att jag träffade en ny..Teodor..<3"

 

"Han hade ockå gått igenom samma sak som jag..Fast...han hade åtominstone fått en fiende på vägen...Jag och Liam är inte fiender..Men jag kan inte säga att vi är bästa vänner eller inte äns vänner..."

 

"Mina barn har varit mycket posetiva..och jag har inte äns idag sagt vad som igentligen hände mellan mig och deras pappa...jag sa bara att det tog slut..att vi inte älskade varandra...och att deras pappa hade en ny flickvän.."

 

 

"Palmira hade en hund men eftersom hon inte kunde tänka sig att se lilla Bolle dö,adopterade hon bort den...

Samma dag var det dags för henna att bli en ungdom...Jag tänkte att det skulle bli svårt för Teodor att inte se Palmira eftersom dom har varit med varandra ända sedan Han och hans ex fru separerade...Men det är en sak han måste gå igenom någon gång..."

 

       

"Men Teodor var ändå stolt och glad över att Palmira har blivit stor..."

"Hon var väldigt lik sin mamma...men hon var en bättre människa och hon kommer inte göra samma misstag som sin egen mamma...Det värsta är att Palmira knappt vet vem sin mamma är..eller vart hon bor...

Det var jag som vart hennes extra mamma...Hon och jag hade känt varandra länge..redan innan Teodor och jag var tillsammans...och jag har alltid drömt om att få ha en egen dotter och jag hade äntligen fått en.."

   

"Men Palmira ville inte stanna så mycket längre..Hin hade helt enkelt tröttnat på att bo här med oss och ville hitta ett eget ställe och skaffa ett jobb...kanke en pojkvän och någon vaker dag barn...

Teodor hoppades på att hon skulle vänta tills efter bröllopet med barn...men Palmira lyssnade inte...Teodor måste inse att han inte längre kan säga vad hon ska göra..."

 

"Vi hade då fått ett extra rum över...så jag och Teodor gör om rummet och flyttar vårt sovrum dit upp,med vårat gammla sovrum gör vi en atelje åt mig där jag och Wiliam i framtiden kan stå och måla tillsammans...Hela dagarna.."

 

 

"Det kanske inte såg ut som en atelje men det duger för mig än så länge.."

 

"Liam och Gabrielle bor fortfarande kvar i det lilla strand huset med Evelin...Under den tiden Wiliam var barn så åkte vi dit och hälsa på dom 2 gånger...Wiliam hade ingen lust att åka dit efter den andra gången...Han har aldrig sagt varför och jag har aldrig frågat..Om han inte vill så vill han inte...vad har jag att säga om det...

Och om nu Liam ville se Wiliam och Erik mer varför kom han då aldrig och hälsa på?

Det har jag frågat mig själv dom senaste åren...men jag har inte fått något svar på det..." 

 

 

 

"Wiliam hade också blivit mer kärleksfull med sin lillebror..det var det sötaste jag någonsin har sett dom göra tillsammans..Det var än av dom studerna då jag önskade att Liam kunde vara där och se det...

Han skulle se att dom är lyckliga utan honom men att dom ändå vet att han är vid liv och att han är deras pappa"

         

 

"Jag är glad att jag inte skaffade mer barn efter Wiliam och Erik...Teodor ville inte heller ha mer barn men det förstog jag...vi var fortfarande i "På G" Stadiet och vi hade inte kommit längre än så..men för mig spelar det ingen roll..jag älskade honom ändå...<3"

 

"Men han tog tillvaron till en ny nivå en dag..."

 

   

 

 

"Jag hade ingen aning men det var ett tecken på att han litatade på mig och jag litade på honom och sa såklart ja...Men dettta skulle oxå betyda att vi båda skulle ha vårat 2:a bröllop...För det var ju självklart att jag ville gifta mig med honom...men jag ville inte att barnen skulle få byta till Medina i efternamn,något minne måste dom ju ha från Liam.."

 

 

"Jag och Wiliam ville gå och hälsa på Liam...Problemet var att han inte ville släppa in mig och Wiliam i deras hus...Men det visste jag ju redan...varför var jag så dum att äns fråga?...Han och Wiliam gjorde i alla fall något tillsammans...Det var det ända jag ville...det ända som bettyde något för mig..men efter det ville inte Wiliam åka ditt.."

 

"Men ännu en sak jag ville ha i mitt liv var en fest..men inte vilken fest som helst utan en Möhippa...Jag kunde inte ha en eftersom Liam ville gifta sig och Wiliam hade precis kommit så det kändes inte så bra.."

 

 

"Jag bestämmde mig för att ha den på en Pool som var en bit från vårat hus..Det var inget speciellt...men jag ville bara få det överstökat med..så det spelade inte så stor roll..."

       

"Jag fick klä mig i vitt och fick ett tal av Gabrielles mamma...Jag fick spruta ner folk med näcktar och själv bli ner sprutat..haha..Jag tänker tillbaka på det än idag..."

 

 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards