Mirrolella

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Mirre - 6 maj 2014 12:00

Del 20 

~Då vi tar farväl...~


Dagen var här..det var dags för Alice att få en belöning för sitt slit med Uni,hon skulle äntligen få ta examen.


MEEN först en snabbt stopp vid cafeet för lite kanelte!;)

 


"Jag kanske ska bjuda in Wiliam,Teodor och Palmira till min examen..."

 

Så Alice ringer på en gång till Teodor.

   

-Hallå?

-Hej älskling!

-Hej,varför ringer du?Har det hänt något?

-Nej då..jag bara undra om du,Palmira och Wiliam kan komma hit på min examen?Det är ikväll.

-Ja självklart!

-Åhh vad bra!Vi syns sen!

-Aa..<3

 

 

 

Senare på dagen var det äntligen tid för Alice att ta examen för konst.



 


WOOP WOOP!!!Lyckodans!!!!    

 


Senare var det dags för Alice att säga adjö till alla hennes rumskamrater...Men hon skulle äntligen få komme hem till hennes älskade söner!<3

   



När hon väl är hemma säger hon upp sig från att vara en barnskötare...och laddar upp sitt CV.

Hon väljer att böra jobba på resturangen!

Hon kanske inte tjänar så mycket pengar nu men i framtiden kanske det ändras...:)

 


Hon släpper sedan ut sitt hår och klipper det kortare...

 



Medans håller Teodor på att vänja sig vid den nya pappa rollen genom att natta Erik.

   

-Så du hade det bra?

-Ja men jag saknade ju er så klart!<3

-Jag saknade dig oxå..Men tycker du inte att vi bor lite trångt?

-Jo,vi skulle ju kunna flytta om du vill

-Ja jo visst.

-Bra då gör vi det på en gång.

-På en...gång?

-Ja varför inte?:D

 





Så Alice ringer på en gång en flyttfirma och köper ett nytt hus!

 



Men huset har bara 2 sovrum så dom måste bygga ut med 2 sovrum till om nu Wiliam och Erik ska ha ett eget..

 


Så dom bygger ut med 2 lika stora rum till Wiliam och Erik,Wiliam får även Alices gammla stativ.

Hon hoppas att han ska bli en konstnär en vaker dag...<3

     

Och jag anntar att det är nu vi tar farväl av denna familj...men oroa er inte vi kommer få se hur familjen ser ut om ett tag framöver....Jag hoppas att ni kommer vara med på det oxå....<3



//M 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards