Mirrolella

Alla inlägg den 15 maj 2014

Av Mirre - 15 maj 2014 12:00

Hej Hallå!

Nu var det dags för en ny Sims Familj!

Men jag hoppas att ni gillade återseendet med Alice!:)


Så låt mig nu presentera familjen Holm!

Som består av 2 systrar och 2 små hundar!


Amanda Holm

 

(Sorry över att hon blunadar halft...men jag orkade inte ta ett nytt..)

Egenskaper:

Atletisk

Djurälskare

Familjeinriktad

Gröna fingrar

Vegitarian


Mål i livet-Omgiven av familjen=Uppfostra 5 barn från bebis till tonåring.


Alice Holm (Och ja..ja...jag vet att hon heter Alice precis som i den andra berättelsen men jag hade inge bättre..)

 

Egenskaper:

Atletisk

Bra på att kyssas

Gillar inte barn

Hopplösromatiker

Kockbegåvning


Mål i livet-Bada i pengar=Ha mer än 50,000 simdaler.




Muffe Holm

 

Egenskaper:

Lekfull

Självständig

Vänlig


Molli Holm

 

Egenskaper

Lekfull

Prydlig

Vänlig


Hon och Muffe är partners!<3


Och dom bor i Appaloosa Plains i en hus!

 



Hoppas att ni kommer att se fram emot att följa denna nya familj!:)

Kom jätte gärna med saker som ni vill ska hända i denna serie!:D


BYE!


Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards