Mirrolella

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Mirre - 9 maj 2014 12:00

V.18

 

 

~Fredag

  Idag tänkte jag berätta om denna lilla damen vid namn Gracie som kommer komma till din stad och be dig att klä dig i olika stilar och när du ar gjort detta 4 gånger låser du upp en sak!;)

Men vad det är tänker jag inte säga!;)

 

Men jag har klarat allihopa..men jag har fått lite hjälp!

Av denna hemsida som visar vilka kläder och accesoarer som hör till vilken stil.

 

~ www.thonky.com/animal-crossing-new-leaf/gracie-fashion-check/ ~

 

Där finns det listor längre ner på sidan!

Den hjälper verkligen när hon är i staden och vem vet du kanske redan har dom flesta sakerna!:D

 

~Lördag

Inte mycket,funderar däremot att ta bort att vägar...jag tyckte inte att det vart bra och jag är inte heller nöjd med mönstret...

 

~Söndag

Min afärr stängde!?

Men jag håller på att ta bort alla vägar...det kommer ta ett tag...

 

V.19


 

~Måndag

Nu har jag nästan tagit alla vägar och håller på att göra om med alla blommor...puhh...har snart slut på dom ju!!

 

 

~Tisdag

Lika som igår fast jag har fixat mer blommor så jag har nästan fylt min lilla ö igen!;)

 

~Onsdag

 Emm..har inte spelat så mycket..MEN!

En sak är att det är morsdag den 11/5 men jag vet inte om den påverkar...eftersom morsdag inte är förns 25/5 i sverige...Kommentera gärna om du vet något om detta!:)

 

 

 ~Torsdag

Inte mycket....

 

 

 

 








 

 

 

Presentation

  Hej Hallå!

Jag bloggar för det mesta om mitt liv eftersom jag inte har tid med att göra annat!BYE!

Bra o veta..om du nu läser detta...

*Inga elaka kommentarer

 

*Om det är något jag ska förbättra,skriv gärna det!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vad är bra med denna bloggen?
 Sims
 Animal Crossing
 Room Look's
 Sims Look's
 Inget...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Gästbok!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

http://ebbolella.bloggplatsen.se/

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards